Pozor, retard!

13. září 2013 v 7:00 |  ZPOVĚDNICE
Znovu jsem po dvou týdnech navštívila svou paní doktorku.
Svěřila jsem jí své nesnáze s pamětí a dalšími pocity, jako třeba snížené IQ
a nedomýšlení důsledků mých činů, uvedla jsem pár příkladů, abych to doložila,
a povykládala jsem jí, jak na mě doma koukají shovívavě...
Domů jsem si pak odnášela recept na nová antidepresiva.

Když mi ho podávala, všimla jsem si nějakého latinského názvu, pak čísla
a na konci toho celého stálo slovo RETARD.

Koukla jsem na ni a povídám vyčítavě: Tady je napsáno RETARD!

Ona koukla na mě (shovívavě) a pak mě ujistila, že to není vzkaz pro lékárnici, že se tak značí síla
těch léků či co.
Prý by tam jinak dopsala ještě POZOR.
*

Přeji Vám všem krásný víkend, mockrát děkuju za všechny komentáře, který
tak ráda pročítám, no a Váš retard o sobě dá vědět zase po návratu z chalupy...
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Martin | 13. září 2013 v 7:43 | Reagovat

Prej by tam dopsala ještě POZOR! :-)
Neni to s tebu tak zlý Jani;-)

2 renuška | Web | 13. září 2013 v 8:39 | Reagovat

Evidentně má paní psycho... dobrý smysl pro humor a to se cení :-).
Krásný víkend, Jani a pozdravuj na jihu ...

3 niternice | 13. září 2013 v 9:13 | Reagovat

Neni to se mnou tak zly, lekarnici zatim varovat netreba!:) ale stejne jsem s tim recepisem poslala radsi Zdenecka..;)
Smysl pro humor me psychiatricky je dle meho gusta, hledala jsem takovou dlouho :)

4 Jitka | E-mail | 13. září 2013 v 10:26 | Reagovat

Z toho si nic nedělej, já jsem při poslední kontrole žádala svou lékařku o prášky na spaní (úplňková nespavost tomu říkám), a když mi podávala recept, tak přidala varování " POZOR z TĚCHTO PRÁŠKU SE BLBNE!"

5 Marie | 14. září 2013 v 13:45 | Reagovat

Též beru veral-retard,tak  teď nevím jak to se mnou je,ale optám se.Já byla v lékárně sama,tak už o mě mají jasno.Hezký víkend.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.