Nepovedená Fazona

1. prosince 2011 v 6:00 |  ZPOVĚDNICE
Moji milí čtenáři,

to, co jsem prožila za neuvěřitelnou příhodu, Vám snad ani nemůžu napsat,
protože mi nebudete věřit.

Dala jsem si prodloužit řasy v salónu.

A když bylo hotovo, zkontrolovala jsem výsledek v zrcátku a zděsila se.

Namísto metody "řasa na řasu", kdy se aplikuje umělá řasa na každou řasu přírodní,
provedla vizážistka metodu řasa zabodlá mezi řasy přímo do víčka a pojištěná lepidlem,
aby nemohla odpadnout, ale píchat při každém mrknutí...

A kde se trefila na řasy, slepila mi jich několik dohromady jednou řasou umělou.

Na mé námitky řekla: Samozřejmě, že jsem nedala řasu na řasu, vždyť to snad ani nejde!

Jelikož sama tuhle metodu znám, prodlužování řas je můj koníček, nevěřila jsem svým uším, ani očím - copak to na nich mám.

Takže co teď? Peníze mi vrátit nechtěla, prý je všechno v pořádku.

Šéfová, co jsem si ji dala zavolat, mě ručně vystrkala ze dveří.

Když mi do nich přivřela ruku, nasrala jsem se.

Vší silou jsem se nacpala zpátky a oznámila jim oběma, že tuhle situaci budou řešit, a ne mě vyhazovat, anebo zavolám policajty.

A co myslíte?

Nechali mě je zavolat!

Přijeli, když už jsem vymohla papír s podpisem a větou, že dne toho a toho mi ta a ta odbornice prodloužila řasy.

Policejní hlídka byla dvoučlenná, chlap a ženská.

Kupodivu se zajímali, o co přesně šlo, ačkoliv už je nebylo potřeba.
Připadala jsem si jako nějaká povrchní fiflenka, když jsem jim líčila, že mi tam udělali špatně řasy a vyhazovali mě...

K mému údivu se mnou probrali mé možnosti.
Paní policajtka mou novou "fazonu" zkoukla a řekla, že je to vidět, že to není dobře nalepené.
No a rada zněla, obrátit se na soud a podat žalobu...

Druhá rada zněla, napsat na ně ošklivou recenzi, protože soud se potáhne a bude mě stát peníze.

Takže tady je ošklivá recenze a přidám navrch pár perliček z průběhu aplikace. Podotýkám, že jsem si zase po roce zašla někam udělat něco pro sebe a těšila se na příjemnou péči...

Slečna Kovaříková v Ateliéru Fazona na Hradčanské, na jejímž lehátku jsem ulehla, mi vůbec nemínila dát vybrat, jakou délku a tloušťku řas si přeju, natož jaký efekt bych ráda docílila.

Pod oči mi nesmlouvavě nalepila nepříjemnou pásku, ačkoliv se v salonech běžně používá kolagenová podložka. Nedala mi ji ani za příplatek, prý ji nemá.

Svěřila se mi, že jí to lepení už vůbec nebaví. A bylo to znát...

Byla s prací hotova za půl hodiny, ačkoliv to běžně trvá minimálně hodinu a půl. Bylo to znát...

Prý používá ty tlusté řasy, může jich tam pak dát míň...
A je zastánkyní přirozeného vzhledu, dodala.
Bylo jí úplně fuk, že si právě protiřečí.

Nedovedla mi vysvětlit, proč jsem čočky neměla správně mít v očích už 24 hodin předem, když viděla, že je sundavám až po příchodu k ní.

Na otázku proč ne, řekla jen: Prostě ne, to je snad jasný!

Když mě v průběhu aplikace pálilo oko, nepřestala. Utěšila mě, že se to někdy stává.

Odbíhala řešit něco jiného, a vybavovala se během té nepříjemné půlhodiny s kolegyní - probíraly účetnictví, které mě vůbec nezajímalo.

Začalo mě zajímat až později, když jsem z něj chtěla zpátky své peníze...

Ještě, že jsem službu koupila se slevou od někoho, kdo o poukaz nestál, běžně v tomhle "luxusním" salonu prodloužení řas stojí 2 800,- Kč.

A na svých stránkách píšou, že před zahájením lepení probíhá s klientkou konzultace ohledně jejího přání.
Nic takového neproběhlo, a závěrem ten vyhazov - no moc jsem si to tam užila :)

Takže Atelier Fazona už NIKDY!

Teď mě čeká hon na ty čarodějnice...
***




Vlevo je dobře vidět, že moje vlastní řasy jsou nepolepené, rozhodně se nedá mluvit o metodě "řasa na řasu"...

A vpravo je zas zřejmé, že mám umělé řasy zapíchané do víček... Přitom správně se umělé řasy nemají víček vůbec dotýkat.
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Martin | 1. prosince 2011 v 7:55 | Reagovat

Cetl jsem to v cekarne u dokrora a promin, ale vyprskl jsem smichy, kdyz jsi psala, zes na ne zavolala policii :-) Ja naprosto chapu tvoje rozhorceni. Opravdu ano. A policajti museli dobre zirat. Takovy "zasah" asi jeste nezazili :-) A ocenuju, ze ses o to podelila s nami. V kazdem pripade prisaham pri vsech svatych, ze si tam rasy delat nenecham. Promin. Ode me to zni asi trochu stiave. Ale doopravdy me stve, ze te takhle dobehli a pak s tebou jeste takhle vybehli. Asi dost desnej zazitek.

2 martin | 1. prosince 2011 v 7:56 | Reagovat

*Stiplave

3 Jane | Web | 1. prosince 2011 v 10:46 | Reagovat

Tak já do sebe nenechám strkat, ne :) A hlavně policajti byli moc fajn, aspoň mám hodnověrný svědky celý týhle prekérky, co mě zas potkala ;)

4 marianela | 1. prosince 2011 v 11:20 | Reagovat

no tedy s TT to nemá vůbec nic společnýho,jen to že jsi tam aby se neřeklo dala tu poslední větu :-?

5 Jane | Web | 1. prosince 2011 v 11:28 | Reagovat

[4]: Ale prosim tě, já když četla to prázdný tlachání některých... tohle je aspoň realita. A ukaž svůj článek, anebo neřeš ;-)

6 EN | Web | 1. prosince 2011 v 11:44 | Reagovat

Správně si udělala, že ses o svůj zážitek ve zmíněném studiu podělila.

7 Jane | Web | 1. prosince 2011 v 11:57 | Reagovat

Proto jsem to hodila do tématu, když mi jeho název zrovna přišel trefný ke své situaci :) K té ženské už nikdo nesmí, já byla teď u doktora...

8 Lukky | Web | 2. prosince 2011 v 15:38 | Reagovat

Tak to bola vážne nejaká čarodejnica :D

9 Adlinka | 2. prosince 2011 v 21:56 | Reagovat

no tak to je síla... tfuj sem se vynervila jen to čtu! O_O

10 Majda | 3. prosince 2011 v 8:06 | Reagovat

Pockala bych si na tu cuzu a nalepila ji rasy krizem krazem!!! At vi, vo cem to je 8-O

11 Vendy | Web | 3. prosince 2011 v 21:20 | Reagovat

Nedivím se, že jsi tak naštvaná. Je to hodně peněz.
Neměla jsi náhodou nějaký ten kupon ze slevových akcí, jaké jsou dnes v kurzu? (Ne že by to souviselo, ptám se spíš ze zvědavosti.)
Docela drahá zkušenost. Ale přesto můžeš být ráda, že ti nepoškodila oči...
Já vím, blbá útěcha. :-?  :-|

12 Jane | Web | 3. prosince 2011 v 22:15 | Reagovat

To víš, že to bylo v akci od Slevotelu. Ale nenapadlo mě, že za míň peněz je u nich "málo muziky" :)
Za zkušenost jsem nakonec docela ráda,i když jsem bez řas... aspoň vim, že salón neni záruka kvality, dělám to daleko líp :) Děkuju za koment!

13 Helena W. | 7. února 2012 v 12:55 | Reagovat

Vážená paní, musím konstatovat že jsem náhodou byla přítomna celé záležitosti - byla jsem vedle na masáži..pravda bude asi tak někde uprostřed- vaše chování bylo arogantní již při vašem vstupu do atelieru ..díky vám jsem měla celkem pokažený den, vaše ječení bez ohledu na ostatní probíhající služby nebylo příjemné.Po přečtení tohoto vašeho nepravdivého blábolu jsem ihned poslala všem kamarádkám pozvánku na aplikaci řas- slečna Soňa je precizní a já sama jsem byla vždy velmi spokojená.. a pokud děláte tuto aplikaci VY SAMA a bez živnostenského listu, jste tedy velmi odvážná..jak můžete kritizovat a přitom sama ani nemáte odvahu (nebo znalosti???!) k otevření vlastní kosmetiky?? Viděla jsem fotografii která byla pořízena po aplikaci - řasy jsou naprosto vpořádku a doporučím Studiu, aby vás žalovaly

14 niternice | 9. února 2012 v 11:32 | Reagovat

Co to tady plácáte? Já že byla arogantní jo? A to dokonce už při vstupu? Jak se to projevovalo?
Druhá věc je, že já dělám řasy jako koníček, a to doma, kde se starám o svou těžce nemocnou dceru.
Aspoň kamarádkám neničím oči lepením řas na víčka.
Pokud jste Vy byla skutečně pouze na masáži, pak nechápu, jak jste se dostala k fotkám. Za další, co je na mém vyprávění té příhody lživého? Že nepřijali mou reklamaci? Že mě vyhodili ze dveří? To jste neviděla? Nikdo u toho totiž další nebyl... Tak jak víte, že lžu? A že do rána jsem měla víčka nateklá, to potvrzuje lékařská zpráva. Takže Vy o žalobě raději pomlčte...

15 Dita | 9. února 2012 v 15:04 | Reagovat

Vážená paní Heleno W., nebo Vás mám spíše oslovovat paní majitelko ( či zaměstnankyně )???
Je zvláštní , že Vás tento zážitek , který jste zažila na začátku prosince, když jste ležela vedle na masáži ''hlodá'' takto dlouho . To musela být pro Vás opravdu velice stresující situace :-(
Já sama jsem v tomto oboru ( prodlužování řas ) naprostý laik , ale paní Janu jsem po aplikaci viděla a bylo to příšerné a na první pohled byla vidět     špatně odvedená práce .
Následující den , kdy měla oteklé oči tak , že skoro neviděla,  to byla přímo katastrofa .
Slečna zřejmě neprošla školením a nebo je tak nešikovná , že by vůbec neměla takovou práci vykonávat !
Rozdíl mezi Vámi a paní Janou je v tom , že Vy si za to účtujete nekřesťanské peníze a Jana to dělá jen jako koníček , to znamená (pro ty hloupější), že si za to nebere peníze !
Z celé situace mě vychází , že má tady někdo pěkně nasráno v kalhotách a jedno Vám řeknu , paní Jana to není :-)
Být Vámi , vrátím peníze a sypu si popel na hlavu .

16 Edith | 25. ledna 2013 v 21:53 | Reagovat

Vidim, ze nejsem jedina,kdo me velmi negativni zkusenost s timto salonem...Ja jsem dnes abslovovala prachobycenjny melir a strihani a zazitek des a hruza, predevsim chovani pani majitelky (skoda, ze neznam jmeno). Ale jedine co muzu delat, je se objednat k nejakemu zkusenemu kadernikovi, ktery napravi to, co mi tam napachali a vsude sirit negativni recenze, aby se to vice lidem nestalo...
Zde je zkracena verze toho co se mi dnes udalo (cely ten des trval 3,5hodiny a doufam, ze mi nevypadaji vlasy - melir jsem mela na hlave 2,5hodiny!!!)
Připojuji s k negativní zkušenosti s kadeřnictvím La fazona a velmi lituji, že jsem si tuto diskuzi nepřečetla dříve - NEDOPORUJU - majitelka je nepříjemná, vymýšlí si a ještě mi vynadala, že mluvím moc nahlas. O tom že jsem v kadeřnictví strávila 3,5 hodiny a výsledek byl tristní ani nemluvím (kadeřnice prý chodí na soutěž - zajímalo by mě kam a hlavně jak si tam vede.

17 Eva | 26. ledna 2013 v 7:01 | Reagovat

Salon nedoporučuji.. také jsem byla včera. Zakoupila jsem si voucher na kosmetiku a druhý na lak - gel, který má vydržet 3 týdny.. Kosmetiku mi prováděla ( tuším že Ido jí oslovovala majitelka), dala mi masku, sama pak řekla, že mi jí dala málo, že se bála, abych neměla vyrážku. Majitelka šla kolem a řikala, že jsou přece výrobky hypoalergenní.. takže slupování masky byl zážitek.. kousek po kousku.. řikala mi až si budete jí dávat sama, dejte si velkou vrstvu a půjde vám to. Potřebovala lehátko pro jinou paní, tak mě dala bokem a majitelka že mi dá krém.. ani nevěděla co, protože Ida šla právě k další paní.. a majitelka mě požádala at si krém rozetřu sama, jelikož na mě nedosáhne... takže to ke kosmetice.
Další nastaly nehty.. Zapomněla na zábal, na masáž, kdybych si nepřipomněla, tak mám smůlu.. a začalo lakování.. šíleně se paní klepaly ruce, což jsem si řikala, jak je možné, že manikérka může takto pracovat, pak mi to došlo.. pravá manikérka byla nemocná, tak zaskakovala, zřejmě fakt poprvé, nevěděla, kde jsou laky, co to je lak gel.. čekala jsem na zaschnutí, přišla majitelka (recepční) a ptala se, zda mi dala nehty zapéct, tak jsem řekla že ne.. a ona no to zapomněla, to by vám to neuschlo.. no šílený!!!!!!!!!!! pak mi řekly, že kdyby mi lak vydržel jen pár dní at přijdu a udělají zdarma - jak šlechetné.. viděly, že to pěkně zmrvily.. taky mi řekly, že mi to stejně nemusí vydržet, že je venku velký mráz.. ale že to inzerujou to je asi v pořádku.. Už NIKDY

18 Edith | 26. ledna 2013 v 7:13 | Reagovat

No včerejšek ve Fazoně byl velmi výživný...

19 Niternice | 26. ledna 2013 v 10:47 | Reagovat

To teda koukám... Podle mě je to těmi slevovými vouchery, jak člověk platí málo, tak mu to odfláknou. Anebo to prostě fakt neuměj :)

20 2013 | 9. února 2013 v 8:58 | Reagovat

Take mame s timto pochybnym salonem negativni zkusenost. Arogantni majitelka lze, bez rozpaku haze vinu na jine - at uz spolupracovniky (toto je videt na jejich webu http://www.fazona.eweb.cz/), nebo zakazniky. Uplne v klidu si Vas objednaji na termin kdy v salonu nikdo neni a pak Vam jeste reknou, jste si to sami vymysleli. Cast svych  zamestnancu lovi ve skolach - jsou to studenti, kteri se teprve na Vas uci (http://www.sousto.cz/kosmeticka-maserka-manikura-pedikura/). Toto studio nikomu nemohu doporucit. Jediny kdo ho muze hajit je tak akorat majitelka.

21 Radza | 25. února 2013 v 21:20 | Reagovat

I já mám bohužel negativní zkušenost s jejich akcí "buď jeden den modelkou", chudák manžel, který mi to koupil jako dárek k výročí :-( Je to jedna velká lež a jsem z tohoto "salonu" hluboce otrávená. Byly jsme tam na proměnu 4 a všechny jsme se shodly, že takovou katastrofu jsme už dlouho neviděly :-( Takže tento prapodivný podnik nikomu nedoporučuji, ba naopak.

22 Martina | E-mail | 30. dubna 2013 v 8:37 | Reagovat

Jedním slovem !ŠÍLENÉ!
Nejhorší zážitek s masáží v mém životě. Do tohoto salonu by měli chodit pouze masochysté. To co bylo zaplacené jsme nedostali, masér byl v botech, bavili se o tom co budou dělat o víkendu a na mé připomínky, že mě masáž od něj strašně bolí, reagoval slovy, že se nedá nic dělat. Prostředí je neútulné, nikdo se vás nezeptá na váš zdravotní stav, což by v případě masáží mělo být samozřejmostí. Dnes mám po včerejší masáži záda jednu modřinu a bolest jako by mě masíroval železnou tyčí. Hrůza, hrůza, hrůza. NIkdy víc nechci tento "salon" sado-maso vidět. :-(  :-!  ???  O_O

23 Nikol | 14. května 2013 v 15:31 | Reagovat

Nééé a já si tam taky zakoupila voucher na jedno udělání a 2 doplnění řas a teď se tam vůbec bojím jít. Raději už nepíší název svého podniku do nabídky, aby si lidé nemohli vyhledat recenze... :-(

24 Lucie | 12. června 2013 v 10:46 | Reagovat

Já tam byla asi před rokem na řasách - byla jsem poprvé a na slevový voucher. Nejdříve mi dali termín a když jsem si volala poté paní kosmetičce aby mi upřesnila hodinu tak mi to nezvedala a nidko mi nedal vědět, že termín neplatí a šla bych tam uplně zbytečně. Další termín mi dali asi za měsíc. Slečna Soňa byla vyloženě nepříjemná a zpruzená a řasy byly hotové za 20 minut!!!Slečna mi ani nedala vybrat, na nic se nezeptala, musela jsem jí to říct sama a na to nereagovala. Přiznám se, že první dojem z řas byl opravdu dobrý, vypadaly krásně a přirozeně. Ale když začli opadávat všimla jsem si že mám na jedné řase nalepené  třeba tři umělé. Až na toto ale vypadaly dobře. Ale profesionální přístup dámy opravdu postrádají.

25 niternice | 13. června 2013 v 20:15 | Reagovat

Tak to máme podobný zážitek, taky se mnou byla hotová do půl hoďky a výsledek na první pohled efektivní, na ten druhý prostě odfláknutá práce...
Děkuju za příspěvky všem!

26 Lucie | E-mail | 20. června 2013 v 12:59 | Reagovat

ty jooo  :-( to cucim ja tam ted byla na volasech a bylo to fajn vsichni mily atd :/ a slecny vam poslednim kdo delal rasy? ja totiz slecnu sonu neznam, ale mela jsem jit na rasy ke slecne lucii dekuji za odpoved :)

27 Lucie | E-mail | 20. června 2013 v 12:59 | Reagovat

vlasech (primo ombre)

28 Jana | 22. června 2013 v 22:56 | Reagovat

Já Byla asi před týdnem u slečny lucie a je vše v pořádku. :-) Tak jsem celkem ráda že jsem nebyla u té nějaké soňi. O_O

29 Petra | 9. prosince 2013 v 13:20 | Reagovat

Bohužel, zkušenosti mohu jen potvrdit. Paní provozní je dost rázná a pokud se nějakému chování říká pro-zákaznické..pak ona má anti-zákaznické. Konflikty tedy opravdu řešit neumí. Stejně tak je na tom i slečna/paní kadeřnice Věra. Neumí komunikovat se zákazníkem a ještě se s ním potom hádá, že to chtěl tak jak to udělala. Neumí klást zpětné otázky. Druhá věc, která pak pro ní bude problém je, že by měly být i srozumitelné zákazníkovi - tj ptát se celou větou a vše zopakovat. Neptá se ani o kolik zkrátit 1 cm nebo 3, to je jedno..  Byla dost cítit cigaretovým kouřem a práce s hřebeny dost necitlivá. V ateliéru stále schází pečlivá uklízečka.. (Také jsem si koupila voucher)

30 Petra | 9. prosince 2013 v 13:22 | Reagovat

Navíc bylo zvláštní, že paní které neměla vytištěný voucher vyhodila, ale pin kontrolní po ní chtěla. (Paní měla rozum a nedala jí ho)
Dále nám pak paní "provozní", ale až po odebrání voucherů a přepsání pinů nabídla, že dnes můžeme zaplatit hotově částku stejnou jako po slevě a voucher použít až v březnu. :D

31 Lucie | 14. prosince 2013 v 17:58 | Reagovat

Ateliér Fazona ... Uz nikdy !!!! :-)

32 Ina | 15. prosince 2013 v 22:26 | Reagovat

Majitelku znám léta a byla ke mně vždy příjemná, byla jsem i v novém salonu na Hradčanské a znám i předešlá působiště. Ale stříhala mě vždy majitelka, jen nyní došlo ke změně.

33 zdenka | 14. dubna 2014 v 22:46 | Reagovat

Do tohoto salonu radím vsem at tam nechodej je to neco strasneho neporadek naprosto vsude!!! Zachody hrozny! Na kohoutku nanosy vodniho kamene! Majitelka neprijemna!

34 Lucie | E-mail | 16. července 2014 v 17:27 | Reagovat

Bohužel se musím přidat k  negativním reakcím. Koupila jsem si voucher na francouzský melír právě v tomto salonu, protože mi bylo sympatické, že jde zároveň o fotografický ateliér a myslela jsem si, že tam tedy budou pracovat mladí zapálení lidé, tak trochu umělci. Když jsem ale přišla, našla jsem místo, které vypadalo, že se asi salon právě stěhuje, nebo že se právě nastěhoval..působil provizorně, neústulně, neupraveně. Lekla jsem se, ale řekla jsem si, že nedám na první dojem, že služby mohou být dobré. Posadila jsem se tedy na židli přesně v hodinu, kdy jsem měla přijít a pak jsem další hodinu seděla jako bluma, protože přede mnou byly ještě dvě klientky. Nicméně to mě ještě nerozhodilo. Pak jsme se domluvily s kadeřnicí, která působila uštvaně a nespokojeně, na tom, že chci melír + mezi to proužky v mé vlastní barvě, aby světlá nebyla jednolitě slitá. Ještě několikrát jsem zopakovala, že rozhodně nechci melír žlutý a žádné barvy do zrzava, nebo červena. Když jsem pak měla barvy na hlavě, byla jsem posazena do křesla, kde jsem si pobyla možná víc než další hodinu. Barva mě pálila, ale jsem člověk nekonfliktní, tak jsem jen po nejistě špitla, jestli nevadí tak dlouhé působení, jelikož mám velmi jemné vlasy. Prý ne, dozvěděla jsem se. Nicméně čekání už bylo opravdu dlouhé, takže i mě po dvou hodinách dobrá nálada přešla. Navíc nikde nebyl ani jediný časopis, kterým by si člověk mohl dlouhou chvíli zkrátit. Když mi pak kadeřnice umyla vlasy a já si sedla před zrcadlo, zděsila jsem se. Barva celkově ztmavla a mokré vlasy působily opravdu ostře rezavá. Když jsem to viděla, rozbrečela jsem se. Suché to bylo pravda o něco lepší, přesto to ovšem vůbec neodpovídalo mé představě blond melíru. V tom jsem se ještě dozvěděla, že k službě nepatřilo stříhání, čehož jsem si nevšimla, takže to byla moje chyba. Kdybych to věděla, nabídky bych nevyužila, jelikož jít na melír a ještě jednou někam na stříhání mi přijde zbytečné plýtvání časem. Každopádně ze salonu jsem odešla celkově po nekonečných 3,5 hod. a silně nespokojená Ku prospěchu salonu nutno dodat, že mě na ulici doběhla jedna z pracovnic a nabídla mi, že mi vlasy až si trochu odpočinou opraví. Možnost jsem sice chvíli zvažovala, ale nakonec jsem se rozhodla, že raději zajdu jinam, stejně potřebuji ještě ostříhat a nerada bych se vracela do prostředí, kde budu "za tu nespokojenou krávu." Takže toto je moje zkušenost s ateliérem Fazona. Nesplnění mého očekávání nutně neznamená, že je kadeřnice nešikovná, možná že šlo jen o nedorozumnění, každopádně ale kdo hledá místo, kde chce zrelaxovat a nechat se hýčkat, tomu bych salon nedoporučila. Jde spíš o uspěchaný podnik s typu "fastfood" s ne příliš příjemnou atmosférou.

35 Tereza Kalousková | E-mail | 16. července 2014 v 21:47 | Reagovat

NIKDY VIC. Souhlasim se vsemi negativnimi komenty. Chovani v salonu naprosto naprosto otresne. Sluzba kterou jsem si zaplatila nebyla provedena v zadnem pripade tak jak mela, pristup hrozny, jsem nespokojena a takove podniky by jiz davno meli byt zavrene minimalne z hygienickych duvodu. :-(

36 Ina | 25. srpna 2014 v 14:52 | Reagovat

Je fakt, že při poslední návštěvě, léto, byla na místě dost velká zima a časopisy k dispozici nejsou. Zaměstnankyně působí spíš jako venkovské kadeřnice, či postarší učnice, než ty, které rozumějí posledním trendům...já preferovala chodit k majitelce, k těmto také chodit nemám zájem. Ani oblečení zaměstnanců není jednotné, což nepůsobí dobře, každý má na sobě, co našel doma ve skříni a výsledný dojem je pak poloamatérský. ;-)

37 Vlaďka | 17. září 2014 v 14:54 | Reagovat

Nevím kde mám začít, ale má návštěva s manželem v ateliéru Fazona "NIKDY VÍCE".
Voucher jsem dostala ke 40tinám v hodnotě 5.tis. Chtěla jsem si ho vážně užít, po tel. objednávce a emailech jsem se s paní domluvila na kosmetice za 1.500,-Kč na 1 1/2h, na masáž na hodinu vanilková, též za 1.500,-Kč, potom na gel laku za 550,-Kč a na kadeřnickém zábalu vlasů cca 800,-Kč, suma sumárum 4.350,-Kč, kde zbytek voucheru už bych nevyužila. První dojem po vstupu do ateliéru zvláštní, řekla jsem si dobrá, nic se neděje, bylo mi řečeno, že bývalý ateliér má problémy s plísní, říkám si dobře, je to jen přechodové. Další věc, která mě překvapila, bylo dost velké zpoždění hodinové, když jsme náší rezervaci asi s měsícem dopředu domlouvaly, říkám dobrý, stát se to může. Co mě překvapilo dalšího, bylo, že masáž nebyla hodinová, ale 45min. manžel vůbec nevoněl po vanilce ;-) další překvapení bylo, že od mých nehtů odcházela paní, která byla kosmetičkou, manikérkou, pedikérkou a nevím čím ještě, takže jsem musela opět cca20min.čekat, až na mě přijde řada, ale musela jsem odejít od nehtů a jít na kosmetiku, na kterou jsem se vážně těšila. To co následovalo, to mi dodnes vrtá v hlavě. Chodím na kosmetiku hodinovou cca za 400,-Kč, kde vás odlíčí, vytrhá obočí v ceně, pak hloubkové čištění, masáž, maska, chvilkové odpočívání, pak zase odlíčení atd.atd, takže mi asi dáte za pravdu, že za 1.500,-Kč si budu užívat, ale jaké to bylo zklamání, paní mě odlíčila, vytrhala obočí za 100,-Kč, že to není v ceně, říkám si dobrá, ale už jsem měla po náladě, pak následovala masáž, která byla příjemná asi tak 10min, pak mi dala něco na obličej a odpočívejte, řekla jsem si že asi přijde hloubkové čištění později, ale to jsem si fakt jen myslela, přišla jiná paní, která mě odlíčila namazala, a že je to vše, to se odehrálo cca do 1hod. říkám si dobrý, čekají mě pěkné nehtíky, další rána odlakování za 50,-Kč není v ceně, to už to ve mě začalo vařit, říkám si stále buď v klidu, pak paní musela nechat 2paní, kterým dělala pedikůru, šla na mě, ale musel jí na chvilku zastoupit masér, to už jsem koukala jako puk. Pak přišla manikérka a dodělala mi to, kde jsem se zeptala, proč kosmetika je tak drahá,že mi tam nic neudělala, ale řekla mi, že jsem dostla kaviár na obličej, že bych byla mladší, to vážně nejsem. Takže po 4,5hod. odcházím s manželem naštvaný nebo se máme smát, nevím.....další rána přišla po 3hodinách z odchodu ze salonu, kdy mi gel lak, který má vydržet 2-3týdny se začal  odlepovat. Takže zákaznice slevových kuponu, neberte je!!!!!! :-x

38 Taky naštvaná | 23. října 2014 v 14:35 | Reagovat

Dobrý den, koukám, že naše negativní zážitky jsou proti Vašemu slabý odvar. My zakoupily voucher do tohoto salonu jako dárek. První část masáže byla bez potíží, ale část kosmetika byla velký problém. Na konaktním čísle je nepříjemná a drzá operátorka. Mají nepořádek v rezervačním systému a nepříjemný přístup. NEDOPORUČUJU!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.